Subject: FW: Ekspordistrateegia kooskõlastamine
From: Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>, "Erkki Keldo - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Evelin Oras - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 29 May 2025 11:22:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Täname, et olete meile arvamuse avaldamiseks saatnud ekspordistrateegia.

Lisas leiate allkirjastatud dokumendi.

Lugupidamisega

Ilona Pallon

Büroojuht/Office manager

Eesti Tööandjate Keskliit

Kiriku 6, 10130 Tallinn

+372 5265 489

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.employers.ee/> www.employers.ee | 
<https://www.facebook.com/Employers.Confederation> facebook/tooandjad | 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-employers'-confederation> 
linkedin/tooandjad |  <https://twitter.com/tooandjad> twitter/tooandjad

Eesti Tööandjate Keskliit ühendab endas peamisi majandusharuliite ja 
paljusid Eesti suurettevõtteid.

Kokku esindab liit otse ja läbi haruliitude rohkem kui 2000 Eesti ettevõtet, 
mis on omakorda tööandjaks 250 000 töötajale. Liit on apoliitiline 
mitteriiklik organisatsioon

 <https://www.innotrepp.ee/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, May 12, 2025 10:45 AM
To: Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti Tööandjate Keskliit 
<[email-masked]>; Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon 
<[email-masked]>; Erialaliidud <[email-masked]>
Subject: Ekspordistrateegia kooskõlastamine

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Ekspordistrateegia kooskõlastamine

Registreerimise kuupäev: 09.05.2025

Registreerimise number: 10-1/1871-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee